Ce vreau să citesc în Decembrie- December TBR #2017

Bună dragilor! Azi am zis că scriu un articol despre cărțile citite în ultimele două luni, dar am uitat să fac poze la câteva, așa că articolul acela o să se mai amâne puțintel. În schimb, am să vă spun câteva cuvinte despre cărțile pe care vreau să le citesc în luna Decembrie.

monthly-tbr-december

În primul rând vreau să încep cu cărțile pe care le citesc deja și anume: „Christine” de Stephen King. 

23899440_1595581047170192_312908361_n

Nu sunt fana genului horror. Am încercat să mai citesc o carte scrisă de King, dar nu am reușit, m-a speriat foarte tare și am avut coșmaruri câteva zile la rând, așa că am spus pas. Dar, acum ceva timp am fost la un anticariat și am vazut-o și mi-a zâmbit așa de frumos, încât nu am putut rezista și am cumpărat-o. Am citit cam 100 de pagini și până acum nu este foarte horror, îmi place destul de mult.

Și pentru că nu pot să citesc o singură carte, am început și „American Gods” de Neil Gaiman. 

24098770_1595581053836858_398164286_n

Ulalaaaa, este nemaipomenită! Ce pot să spun mai mult? O să fac o mică recenzie după ce o termin, pentru că merită numai cuvinte de laudă până acum.

Și, dacă am timp, pentru că Decembrie este plină de sărbători și timp petrecut cu familia, iar cele două cărți de până acum sunt destul de groase (peste 500 de pagini fiecare), o să încerc să mai auag și această carte pe lista mea, și anume „Strălucirea interioară – Cum să te eliberezi de negativitate și de dramă” de Doreen Virtue. 

24008604_1595581040503526_124981450_n

De ceva timp, am început să citesc destul de multe cărți de dezvoltare personală. Am simțit nevoia de o schimbare, iar unele intre ele m-au ajutat la realizarea ei, iar altele mă ajută în continuare. Așa că și luna aceasta vreau să strecor câteva cuvinte.

Cam atât mi-am plănuit eu să citesc, dar dacă se ivește ocazia, să fiți siguri că mai strecor și altceva printre.

Voi ce planuri aveți pentru luna Decembrie?

Seară faină tuturor!

2 thoughts on “Ce vreau să citesc în Decembrie- December TBR #2017

  1. Stephen King este unul dintre scriitorii mei preferați și deși i-am citit multe cărți, nu neapărat că mă înspăimântă, dar mereu îmi da o senzație apasatoare prin poveștile sale. Ce sa mai spun? Succes cu lecturile tale!

    Liked by 1 person

Leave a comment