Recomandarea săptămânii #13

Bună dragilor !

Azi aș vrea să vă spun câteva cuvinte despre o serie de cărți pentru adolescenți, și anume:

Galaghher

Bun. Am citit prima carte din această serie acum ceva timp, cred că au trecut în jr de doi ani. Și m-am hotărât, subit, să mă apuc și de restul pentru că stăteau prea frumos pe raftul cărților necitite. Și așa am reușit să citesc ultimele trei volume din serie în cinci zile. Sunt tare uimită ! Este un record pentru mine.

Dar, revenind, pot spune că au fost chir drăguțe. Bine, acum nu pot să le spun altfel. De ce ? Pur și simplu, chiar așa au fost.

Se citesc ușor și repede, au acțiune, au suspans, au dramă, au cam de toate. Nu le pot cataloga ca și cărți bune, dar mie una, chiar mi-au plăcut, lăsând la o parte faptul că în unele momente eram „Poftim ? Serios? Chiar crezi că asta se poate întampla în viața reală ? Hai să fim serioși.”

Per total, cred că merită 3,5 steluțe pe goodreads, deși pe fiecare în parte le-am notat diferit.

Recomand această serie acelora dintre voi care au poftă de o lectură ușoară, draguță și amzantă.

În momentul de față citesc „Adam și Eva” de Libiu Rebreanu și sunt tare fascinată de tot ce se întâmplă. O să scriu cateva cuvinte și despre ea, după ce o termin, într-o postare viitoare. Dar până atunci, voi ce mai citiți ?

Seară faină tuturor !

2 thoughts on “Recomandarea săptămânii #13

  1. Ah, “Adam si Eva” !!! l-am citit cand eram de varsta ta si mi s-a parut fascinant! (nu stiu daca l-as gasi la fel acum). Atunci nu-mi venea sa cred ca Rebreanu, cel pe care-l stiam de la scoala cu “Ion” si “Rascoala” (lecturi din programa) este acelasi cu cel care a scris “Adam si Eva”!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

